Νοεμβρίου 26, 2007

Hypertargeting by MySpace

Το MySpace, το δημοφιλέστερο σάιτ κοινωνικής δικτύωσης, αξιοποιεί τις πληροφορίες που αποκαλύπτουν τα μέλη του στις σελίδες του προφίλ τους για να προβάλλει τις πλέον κατάλληλες διαφημίσεις σε κάθε ένα. Η πρόταση αυτή, γνωστή ως Hypertargeting, έγινε αποδεκτή με ενθουσιασμό από τους υποψήφιους διαφημιζόμενους, καθώς υπόσχεται ότι οι διαφημίσεις τους θα προβάλλονται σε κοινό που έχει σχετικά ενδιαφέροντα. Η πρώτη φάση των δοκιμών της νέας διαφημιστικής πλατφόρμας ξεκίνησε τον Ιούλιο και έχει ήδη ολοκληρωθεί με τη συμμετοχή 50 διαφημιζόμενων. Ανάμεσά τους οι Procter & Gamble, Microsoft Xbox, Ford, Taco Bell, Universal Pictures και Toyota. Σε αυτή τη φάση, οι διαφημιζόμενοι προσέγγισαν όλους όσους δήλωναν ενθουσιώδεις σε δέκα κατηγορίες ενδιαφερόντων, όπως ταινίες, μουσική, ταξίδια, ηλεκτρονικά, παιχνίδια ή μόδα. Η απόδοαση των διαφημίσεων αυτών αυξήθηκε κατά 300% σε σχέση με τις διαφημίσεων που βασίζονται μόνο σε δημογραφικά χαρακτηριστικά.
Το MySpace έχει ήδη ξεκινήσει τη δεύτερη φάση δοκιμών του HyperTargeting που επιτρέπει στους διαφημιστές να προσεγγίσουν υποψήφιους καταναλωτές σε 100 υποκατηγορίες. Για παράδειγμα, εάν στην πρώτη φάση μπορούσαν να προσεγγίσουν μόνο όσους δήλωναν ενθουσιάδεις με τις ταινίες, τώρα μπορούν να προσεγγίσουν ειδικότερα όσους λατρεύουν τις ταινίες τρόμου. Το MySpace σκοπεύει να επεκτείνει ακόμα περισσότερο την κατηγοριοποίηση αυτή και θα επεκτείνει το διαφημιστικό πρόγραμμα διεθνώς (προς το παρόν απευθύνεται μόνο στους Αμερικανούς).

Δεν υπάρχουν σχόλια: