To HEMA - online winkelen δεν πήρε τυχαία το Όσκαρ για το καλύτερο viral marketing!
Τι είναι viral ad?
VIRAL AD
ΓΕΛΑΣΕ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΟ
Το χιούμορ επιτρέπει ένα ευρύτερο βαθμό υπερβολής και ακόμα πρόκλησης, εφόσον το κοινό δεν παραπλανιέται για τα γεγονότα. Είναι, στη βασική του έννοια, μία ιδιαίτερη μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας, που έχει ως στόχο να προκαλέσει το γέλιο. Κι έτσι, αστείες διαφημίσεις άρχισαν να κυκλοφορούν όπως τα ανέκδοτα, από στόμα σε στόμα, από mail σε mail.
Τί ψήφισε ο κόσμος (People's Voice)
Ιουνίου 11, 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου