Μαρτίου 07, 2008

Aνακύκλωση υπολογιστών;

Επειδή ρωτάτε, να σας πω: παλιούς υπολογιστές, γκάτζετ και λοιπά δεν τα πετάμε στα σκουπίδια, τα πηγαίνουμε εδώ ή στο UFU



Το σχετικό άρθρο που είχα γράψει για τη βλάβη στο περιβάλλον είναι εδώ

Αναγνώστης του μπλογκ, μας προτείνει να χαρίσουμε ό,τι μας περισσεύει δημοσιεύοντας σχετική αγγελία στο xariseto.gr. O makis (εμφανίζεται ως διαχειριστής του φόρουμ) γράφει στο σχετικό σχόλιο: «χαρίζω οτιδήποτε παλιό έχω που δεν το χρειάζομαι εγώ, αλλά μπορεί να είναι χρήσιμο σε κάποιον άλλο. Για παράδειγμα, ένας παλιός μου υπολογιστής έγινε ανταλλακτικά και φτιάχτηκε ένας άλλος υπολογιστής. Μπορεί κανείς να χαρίσει και πολλά άλλα πράγματα μέσα από το xariseto.gr όπως ρούχα, έπιπλα και άλλα.»
Να συγχαρούμε τον makis για την ωραία ιδέα και να ευχηθούμε να υπάρξει σταδιακά συμμετοχή!

Μια ωραία σειρά βίντεο που απαντά στο ερώτημα «πού πάνε τα iPod μας όταν γεράσουν» (σας το λέω εκ των προτέρων και το έχω γράψει κατ'επανάληψη: από τους «πλούσιους» στους ΦΤΩΧΟΥΣ»). Την πρότεινε ο filistine, και ευχαριστούμε!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να μαι και εγώ!

Δεν ανοιγω συχνα το gmail και ετσι δεν είχα ενημερωθει για την υπαρξη του ιστολογίου σου!
By the way θα χρησιμοποιησω το gmail μονο οταν η Yahoo πουλήθει στην Microsoft!

Καλορίζικο το blog Ανθή!

Άγγελος Παναγιωτάκης είπε...

Ανακύκλωση υπολογιστών και όλων των υπολοίπων ηλεκτρονικών συσκευών φυσικά.
Το Recycle reduce reuse ισχύει! Αλλά για να δούμε και την σειρά!
Αυτό πρέπει να αφορά φυσικά και όλους τους "φανατικούς" των υπολογιστών που τρέχουν να αγοράσουν κάθε τι νέο που βγαίνει και όμως μετά ένα τρίμηνο το πετάνε στα σκουπίδια ενώ το πλήρωσαν με τα χρήματά τους για το καπρίτσιο τους.... Τουλάχιστον αυτή η μανία τους να μπορεί να γίνει και κάτι καλό για το περιβάλλον που τόσο έχει υποφέρει απο αυτές τις τακτικές. Αν αυτός ο τύπος υπερ-καταναλωτή καταστεί δυνατόν να κάνει έστω ανακύκλωση είμαστε σε καλό δρόμο.
Αλλά ίσως είναι καλύτερα να μάθει να μοιράζεται ή να χαρίζει και να τα δίνει στα δημόσια σχολεία, στους ελεύθερους χώρους, στους μετανάστες ή τέλος πάντων στα παιδάκια της γειτονιάς!
Άρα η σειρά μάλλον πάει :
1.reduce
2.reuse
3.Recycle
Δεν συμφωνείς;

newsact είπε...

clockworkmary μου, ξέρω ότι σου αρέσουν τα στοιχηματάκια, και για αυτό σου προτείνω να γραφτείς στο thestandard.com! Είναι ένα τεχνολογικό σάιτ στο οποίο όλοι ποντάρουν στην πιθανότητα να γίνει κάτι ή όχι, όπως η εξαγορά του Yahoo από τη Microsoft!
Ευχαριστώ για τα συγχαρίκια! Το μπλογκ αυτό υπάρχει από το 2004, αλλά κρατούσα low profile... Καλές βόλτες!

newsact είπε...

Αγγελέ μου, αυτό που γράφεις είναι Το Σημαντικό. Να μάθουμε να μοιραζόμαστε, αν όχι να χαρίζουμε! Αυτό που κάνουνε στο UFU το θεωρώ πραγματικά αξιοθαύμαστο... έτσι για να βλέπουν ορισμένοι που φυλάνε την μικροιδιοκτησία τους ότι υπάρχουν και άνθρωποι. Μια φορά, έλεγα για τους FONέρος, που μοιράζονται τηn ADSL σύνδεσή τους και μου απάντησαν «Κορόιδο είμαι; Να πληρώνω εγώ και ο άλλος να έχει τσάμπα τη σύνδεση;;»... Τι να πεις; Ευχή για σύνεση και αν μη τι άλλο ταπεινότητα...

makis είπε...

εχω βρει το xariseto.2030.gr και χαριζω οτιδηποτε παλιο εχω που δεν το χρειαζομαι εγω αλλα μπορει να ειναι χρησιμο σε καποιον αλλο πχ ενας παλιος μου υπολογιστης εγινε ανταλακτικα και φτιαχτηκε ενας αλλος υπολογιστης. αλλα μπορεις να χαρισεις και πολλα αλλα πραγματα οπως ρουχα, επιπλα και αλλα.
πραγματικα καλη ιδεα

Άγγελος Παναγιωτάκης είπε...

Μπράβο makis ! That's the spirit!

Μαζί εδώ είπε...

καλημερα,
και ευχαριστω για το σχολιο,
το XARISETO.GR ενα νέο site που με απώτερο σκοπό έχει την ανακύκλωση αλλά και την αμοιβαία βοήθεια,
"λειτουργει" απο της 01-03-2008 και εχει ηδη 186 μελη και 26 περιπου αγγελιες (ζητησεις και προσφορας) "βλεπω" οτι σιγα-σιγα το μαθαινουν και "μαζευονται"
Πιστευω να μπουμε στο κλιμα της ανακυκλωσης !!

Μαζί εδώ είπε...

καλησπέρα το http://xariseto.gr πρόσφατα έκλεισε ενα χρονο λειτουργίας και εχει φτάσει τα 2700 μέλη!!

Τον τελευταίο καιρό εχει πολλές αγγελίας προσφοράς (σύνολο περίπου 1000)!