Μαρτίου 11, 2008

Συγκινηθείτε, δεν πειράζει

13 σχόλια:

Άγγελος Παναγιωτάκης είπε...

Ανθούλα μου όντας συγκινημένος είδα τις εικόνες αυτές που συγκινούν. "Η ζωή είναι ωραία" έγραφε και ο χαρταετός μας-να ξέρεις-.Τι ποιο επίκαιρο και ας είναι ο περυσινός! Σήμερα έχει γενέθλια και ο Γιωργάκης μας.Δεν είναι τόσο Γιωργ-άκης πια βέβαια. Και αυτό είναι συγκινητικό επίσης, το να μεγαλώνεις και να φτάνεις να κάνεις εσύ με την σειρά σου παιδιά. Να κάνεις οικογένεια. Να κάνεις κοινωνία. Εσύ που εγκυμονείς, εμείς που ανυπομονούμε, και ο κόσμος που αλλάζει επειδή ακριβώς έρχεται νέα ζωή. Και περνάει ο χρόνος γρήγορα! Και γι' αυτό να χαρείς κάθε στιγμή της εγκυμοσύνης.
Μου έχεις λείψει και μόλις άκουσα από την Ιωάννα πως έχει βάλει κάτι τέτοιο στο blog σου μπήκα να δω, τι μας ετοιμάζεις. Γιατί ξέρω ότι κάτι μας ετοιμάζεις! Κάτι σπουδαίο! κάτι μοναδικό ( όπως θα έχεις ήδη καταλάβει) ! και εγώ απλά,εδώ, ένας μικρός ταπεινός θείος αφήνω ψηφιακό αποτύπωμα της κοσμογονίας σου!
Σε φιλώ και θέλω να ξέρεις πόσο σε σκέφτομαι, και μου λείπεις. "Έχασα" την εγκυμοσύνη της Μάγδας (άθελα μου λόγω σπουδών) αλλά δεν θα χάσω την δική σου.Είσαι η πρώτη αδερφή μου που γεννάει. Χαίρομαι απίστευτα. Σε ευχαριστώ για την χαρά αυτή και τις τολμάω να σκέφτομαι τις επόμενες!

Μαρίνα είπε...

Γεια σου Ανθούλα!
Το θαύμα της ζωής σας λοιπόν!

"Τι άλλο να ζητήσω
Ποιο χώμα να φιλήσω
Που ήρθες στη ζωή μου
Και έδωσες πνοή.

Πως να τ’ανταποδώσω
Το θαύμα αυτό του κόσμου
Να σ’έχω αγκαλιά μου
Να νιώθω ζωντανή.

Είσαι για μένα όλα
Το σπάνιο λουλούδι
Ρεμπέτικο τραγούδι
Βγαλμένο απ’τη ζωή.

Είσαι για μένα όλα
Το φως μες την καρδιά μου
Ο ήλιος στα όνειρά μου
Ελπίδας χαραυγή.

Τι άλλο να ζητήσω
Ποιο χώμα να φιλήσω
Που ήρθες στη ζωή μου
Και έδωσες πνοή.

Πως να τ’ανταποδώσω
Το θαύμα αυτό του κόσμου
Να σ’έχω αγκαλιά μου
Να νιώθω ζωντανή."

Καλό σας Τριτόβραδο :-)

newsact είπε...

Αγγελε, σας το έχω ξαναπεί: είμαι πολύ τυχερή που θα έχει τέτοιους θείους και θείες το μωρό μου. Φαντάζομαι ότι τώρα χαμογελάει στη φωλιά του, όπως ακριβώς και αυτό το γλυκό μωράκι στο βίντεο.

newsact είπε...

Μαρίνα! Υπέροχοι στίχοι... συγκινούμαι εύκολα πια... Ευχαριστώ... είναι όντως θαύμα... νομίζω ότι δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα...

Χρόνια πολλά στο Γιωργάκη μας!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ απο τότε που έμαθα οτι η Ανθή μας είναι έγκυος, συνέχεια σκέφτομαι πόσο τυχερό είναι το ανίψι μου που θα έχει για μαμάκα του εναν

εκπληκτικό,
ακέραιο,
όμορφο,
έξυπνο,
άνθρωπο !

Άγγελος Παναγιωτάκης είπε...

και έναν
εκπληκτικό,
ακέραιο,
όμορφο,
έξυπνο,
άνθρωπο
για Μπαμπά!

Για να μην ξεχνιόμαστε!

Ανώνυμος είπε...

και μια

ΠΑΝΕΞΥΠΝΗ
ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ


ΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

newsact είπε...

Κόλακες! Όλα αυτά μπρε, για να κερδίσετε μπόνους για την εκλογή του/της καλύτερου/-ρης θείου/-ας;! Εντάξει, άντε, θα πω από τώρα έναν καλό λόγο... Ακούει ήδη εξάλλου!

Άγγελος Παναγιωτάκης είπε...

ακούει αλλά έχε χάρη που δεν μπορεί να μιλήσει!
α και για την ιστορία ... δεν τολμάω να μπω σε σύγκριση με την Μαρία!

newsact είπε...

Περιμένω με αγωνία τη στιγμή που θα επαναληφθεί το αμίμητο δίδυμο μαμά-θεία Ιωάννα που προσπαθούσαν υπομονετικά να μάθουν στο μωρό-Αριστοτέλη να λέει το όνομά τους επαναλαμβάνοντας:

Μαμά: - Γιαααα - γιάαααα, -για-για
Ιωάννά: - Ιω-άαα-νναααα, Ι-ω-ά-νν-α

οπότε μπαίνει η ΘΕΙΑ ΜΑΡΙΑ
- Ευ-ρώ, ΕΥ-ΡΩ!

χα χα χα χα χα χα
το θυμάμαι και γελάω!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!!


FLASH FORWARD:

H ΑΝΘΗ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟΥ
ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΗ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ:

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ-ΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΕΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΕΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


ΕΛΙΑ!

:************************

Άγγελος Παναγιωτάκης είπε...

Τέτοια αστεία flash back και flash forward Ούτε στο lost!

newsact είπε...

xa xa xa xa! ΤΈΛΕΙΟ!